.

.

torsdag 23 januari 2014

Espresso house med mig själv.


Goddag! Allt bra hoppas jag? Nu kan jag iofs inte få något svar så jag får helt enkelt hoppas att ni mår toppen. Just nu sitter jag på Espresso house, har precis vinkat av Unda vid tåget. Det var riktigt sorgligt måste jag få medge, man vet ju aldrig när vi kmr ses igen....Vi har liksom träffats en gång innan sen studenten å studenten är nästan två år sedan. Så nu kanske det dröjer ett år igen ... :( Dock bestämde vi att vi skulle försöka börja ses oftare, så det återstår att se om det bara blir sånt man säger eller om det blir sanning. Ska iaf träffas på en helg nästa gång så vi kan gå ut och parta lite, Unda är skyldig mig att följa med mig ut (för att göra en lång historia kort så blev hon lite för snurrig för att följa med ut på min 18årsdag och är därför skyldig mig det) så det ska vi satsa på nästa gång!

Som sagt, sitter på EH nu. Vi tog en kaffe innan Unda gick och nu sitter jag här. Sitter inne på datorn så ska sitta här i en timma å plugga + sörpla kaffe tills det är dags att dra mig mot skolan. Nu intalar jag mig själv att jag ser sådär viktig ut, nivet som när man ser vissa sitta på ett cafe med datorn uppe. Man tror att det är superviktiga människor som håller på med något superviktigt. Just nu låtsas jag att jag är en av dom och i och med att jag skriver på som fan nu så tror säkert människorna runtomkring att jag håller på med en viktig rapport eller uppsats av något slag. eller så är det bara jag som tycker så, haha.

Ska lägga upp lite bilder på mina kläder jag köpte igår alldeles strax, ska bara plöja igenom lite plugg först. Hörs snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar