.

.

onsdag 29 januari 2014


Godmorgon! Vad händer? Nu har jag varit lite dålig här med skrivandet dom senaste dagarna men jag har haft annat för mig :) varit hemma å lite så. Har även införskaffat mig en egen skrivare å installerat den så jag kan skriva ut från både datorn mobilen. Väldigt praktiskt! Dessutom har jag köpt mig ett par nya klackar som jag älskar å går runt i härhemma mest hela tiden. Inte haft något direkt tillfälle att använda dom ute ännu men det kanske blir till helgen. Då står det nämligen bowling på schemat, en av Ozcars vänner fyller år så det blir bowling å mat.Och då kanske jag kan passa på att inviga dom. Åh jag älskar skor, skor å jackor är nog mina största kärlekar här i livet. Jackor är snäppet viktigare men skor kmr strax därefter. Just nu håller jag faktiskt på att leta efter en speciell jacka som jag tror dom slutat sälja i butiker men som jag MÅSTE ha. Haha e lite besatt. Ska nog in och ta en runda på stan innan jag åker mot skolan. Har en föreläsning idag bara som håller på mellan ett och typ fyra. Så innan det tänkte jag ta en sväng till stan. :) vilket innebär att jag borde gå upp typ nu men jag väntar liiite till. Så jäkla gött att bara ligga å gosa under täcket. Går upp om en kvart. Bestämde jag nu:) sen stan för frulle

Återkommer senare ifall jag hittar min love (jackan). Puss!




Yeah "nurse O'Brien"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar