.

.

söndag 5 januari 2014


Sitter i sängen å grejar med min iPad, håller för tillfället på att uppdatera den. Vet egentligen inte riktigt hur man gör men jag har tryckt på uppdatera så nu är det väl bara att vänta:)

Idag har jag varit i stan en sväng. Blev fika och lite catch up med Ivet som jag inte träffat på länge nu :) jättemysigt, fick även en julklapp av henne <3 vi satt och drack te, å kaffe å pratade några timmar. Välbehövligt :) sen åkte jag hem å sen dess har jag vilat lite å grejat runt på iPaden typ. 

Wohoooo nu var iPaden färdiguppdaterad, det gick snabbt haha! Hann inte ens skriva ett inlägg. Hoppas allt är kvar på den nu bara, spännande....


Håller på att uppdatera

Tadaam klar!

Å Ozcar å kissen latar sig framför en film medan jag är teknisk  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar