.

.

tisdag 21 januari 2014


Hejjjjjj. Sitter på föreläsning, eller aa har en kort rast nu. Har bara en låååång föreläsning på hela dagen idag - från 10 till 15. Med raster å lunch såklart men det är bara en föreläsning!

Sen efter skolan ska jag hem å plugga haha. Hänga med Unda oxå som kom igår :D nu är hon nog hemma hos mig å sover haha...latis. Men jag förstår henne - det var jääävligt segt att gå upp imorse trots att jag sovit i åtta timmar. Ville bara ligga kvar under täcket i värmen...

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Blir nog mest bara chill å sen ska vi nog hitta på något imorgon - en runda på stan eller ngt - för imorgon är jag ledig! Min lediga dag kmr dock innebära en del plugg (är det heltidsstudier så är det), men ska försöka röja bort det mesta idag så jag mest bara behöver kolla igenom det imorn :)

Vi hörs senare!


Snodde två bilder från min egen Facebook haha. En på Unda från igår å en pluggbild = mitt liv i tre år framåt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar