.

.

fredag 3 januari 2014


Hallå bloggen. Har ni saknat mig?:) jag kom precis ut ur duschen efter en - förlåt mig - jääääävligt skön dusch. Var sjukt ofräsch så den duschen var den skönaste på hela året (haha fattar ni?). Har även varit sådär tjejig med body lotion å ansiktsmask å hårinpackning å sånt där, superskönt. Tänkte faktiskt göra ett inlägg senare med mina "favoriter just nu", har en lotion och en body mist som jag bara ÄLSKAR och jag tänkte dela med mig av dessa till er senare :) spännande va?  

Jaja. Igår bloggade jag inte för jag vad ute och roadtripade med Sebbe. Haha vi var lite överallt i Sverige kan man väl säga, åkte mest runt för att det var roligt och mysigt och för att ha någonting att göra. Fikade och lite sånt också =)

Nu ska jag kolla på lite film å vänta på att klockan blir lite mer innan jag ska träffa Ozcar. Han har jobbat idag och igår, stackarn, så detta blir nog en lugn fredag för oss. Kanske myskväll. Eller tacoskväll. Åå vad jag är tacossugen!!



 haha japp, där kan man hamna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar