.

.

torsdag 30 januari 2014


Godmorgon! Ligger i sängen, kallsvettas som en liten gris och tycker väldigt, väldigt synd om mig själv. Today im in pain kan man väl säga och min korta lilla runda till köket och tillbaks var såpass ansträngande att jag var väldigt väldigt nära att ramla ihop i en liten hög å svimma. Hann knappt fram till sängen innan benen vek sig och jag frustar till av skratt varje gång jag tänker på hur ROLIGT det måste sett ut. TUR att ingen såg mig!

Jaja, ligger här å läser lite om globaliseringen (nej det är inte kul) och väntar på att värktabletterna ska kicka in så jag kanske kommer iväg till skolan. Har inget schemalagt idag men ska möta upp min grupp en stund å greja lite med vårt grupparbete! Vi ska inte mötas förrän om ett par timmar men eftersom jag hade förutspått att min mage skulle bete sig ungefär såhär idag så låg jag steget före och har redan några timmar i förväg börjat göra mig redo. Allt går vääääldigt långsamt när jag har såhär ont, måste sätta mig å vila titt som tätt, åtminstone tills tabletterna verkat så jag behövde lite extratid.

Nu ska jag iaf, sakta men säkert försöka släpa ner min kropp till duschen å duscha av mig, blir sjukt ofräsch av allt kallsvettande usch. Å ja detta är en gnäll-dag från min sida hittills, jag behövde gnälla inför någon å eftersom Ozcar åkte för någon timma sen så var bloggen ett perfekt klagospace:) eller vad tycker ni?

Gömmer mig under filten hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar