.

.

fredag 24 januari 2014

You will always be the most important part of me


Goddag. Eller kväll kanske man ska säga. Nu sitter jag å åker bil å tänkte lägga upp ett litet inlägg :)

Idag har jag hunnit med en snabbsväng i skolan, har ett grupparbete så min grupp samlade ihop sig å planerade lite eftersom att vi inte hade något på schemat idag! Sen åkte jag direkt in till stan för lite mer shopping. Dock inte till mig idag utan idag var det shopping till Sebbe som stod på schemat, jag hjälpte honom som smakråd och han fick med sig riktigt schyssta saker hem :) blev riktigt stolt över mig själv som stylist haha, både jeans, tröja, hoodie, skjorta å en mössa fick han köpt. Även jag fick mig två par nya jeans, hade riktigt flow idag också. Jag använder bara ett märke på jeans för det är dom som sitter absolut snyggast på mig. Tighta, bekväma å snygga liksom. Så gick vi in på Jc en sväng å tro fan att "mitt" märke låg på rea, två par jeans för 200 kr! Ett riktigt kap måste jag medge när två par vanligtvis skulle gå på 1200, trodde inte riktigt de va sant. Så aa nu med shoppingen idag å häromdagen kan man väl säga att jag uppdaterat min garderob! :)

Förövrigt så saknade jag Unda idag, det har varit så skönt att ha en tjejkompis nära till hands som man litar på till 300%! Har berättat så mycket för Unda på bara några dagar, som jag knappt nämnt högt på flera månader. Men vissa vänner vet man vart man har och Unda är en av dom. Finns inte många i världen jag kan prata med lika bra som henne :)

Och juste, igår hade jag mitt livs första seminarium och jag klarade det! Det var över förväntan måste jag medge när det kommer till rolighet för det var riktigt kul. Å jag var så nöjd med mig själv när ja gick därifrån - första delen i första kursen avklarad! Inte mkt att komma med kanske men det var ändå kul :D

Nu har ja hoppat i myskläderna:)



Sebbe förut i ett provrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar