.

.

söndag 19 januari 2014


Och där hade ytterligare en dag i mitt liv passerat. Så vad har jag gjort idag? Bortsett från att hämta paket på posten (mina böcker), pluggat och ätit mat och varit på Överby, för allt det skrev jag ju förut. Jag har faktiskt inte gjort jättemycket mer. Chillat framför lite filmer nu på kvällen när jag var färdigpluggad. Vaknat, gått upp, ätit gröt osv imorse. Hängt med mammi. Varit hos min mormor. Alltid lika roligt att hälsa på mormor, min mormor är så viktig för mig. Hon, och morfar har jag tillbringat stor del av min uppväxt med då mamma jobbade natt när jag var mindre. Eftersom pappa inte fanns med i bilden då så var jag och min bror hos mormor och morfar när mamma jobbade natt. Vilket innebar ganska många nätter varje vecka. Så jag har en väldigt stark relation till mina morföräldrar jämfört med vad andra kanske har. För jag spenderade i princip halva min uppväxt hos dom. Och när jag tänker tillbaks på min barndom så känner jag bara glädje. Jag hade en väldigt bra uppväxt, främst tack vare mamma,mormor och morfar. Därför, är dom tre väldigt viktiga för mig och den dagen min morfar gick bort försvann en liten bit av mig. Jag saknar honom, varje dag. Tur att jag har min mormor kvar. Världens bästa mormor. Även om jag aldrig säger det till henne, så älskar jag min mormor väldigt högt och hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv. Min älskade, fina mormor.

Gled ifrån ämnet där lite. Skulle ju skriva om min dag. Men ja, jag var hos mormor, vi fikade lite och pratade om lite allt möjligt :) mys. Sen har jag nog inte gjort så mkt mer idag, men det räcker väl? 

Nu ska jag sova och imorgon står det lite plugg på schemat samt åka hem till Gbg. Hur jag ska få hem alla böcker är den stora frågan dock....jag ska nämligen åka tåg. Menmen - det löser sig! Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon (sen)! Hörs då!


Lite godis blev det såklart oxå ikväll. Eller a, popcorn och choklad!


Och min lilla (enorma)fluffboll till katt hade snott min sovplats. Han låg där å snarkade, vaknade inte ens när jag la mig under täcket utan han ligger kvar även om jag la mina ben rakt under honom. Han slutade inte ens snarka....hmm I guess he's tired..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar