.

.

torsdag 23 januari 2014


Godkväll mina vänner! Klockan är visserligen runt tolv så snart är det ny dag å jag ska alldeles strax lägga mig. Har seminarium imorgon, mitt livs första och är ruskigt nervös. Hoppas det löser sig....i värsta fall får jag göra om det eller komplettera men det är ett senare problem isf.

Idag har jag visat Unda Göteborg - med andra ord har vi varit på en shoppingrunda. Planen var att köpa en ny body mist, men sen kom jag hem med en stickad tröja, en till tröja, en klänning, ett par nya vantar (mina låg i väskan som blev stulen...:/) och ett par mysiga haremsbrallor! Äntligen hittade jag ett par jag ville ha, är mkt snyggare att gå runt i haremsbrallor när man vill va slapp än i vanliga mjukisar tkr jag :) även unda fick shoppat sig enjävla massa haha. Vi gick loss kan man väl säga haha. Men det var ändå riktiga fynd vi gjorde måste jag säga för inget av det jag köpte kostade över 200. vet inte hur det gick till men precis allt jag ville ha var det rabatt på, händer det ens? Sån jävla tur. Bilder på allt ja köpte kommer imorgon (har redan fotat allt så jag lovar att det kommer komma upp) :)

Sen nu ikväll gjorde jag Undas naglar. Riktigt snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar