.

.

torsdag 30 januari 2014


Hallå! Hemkommen för en stund sen å ligger just nu i sängen å kollar på sex and the city. Väldigt spännande ;) har varit i skolan en sväng och sen varit och handlat och magen skötte sig över förväntan förutom på hemvägen när jag handlade och den helt oförberett började hugga. Då sjönk jag ihop i en liten hög mellan frysdiskarna, haha. Inte att jag svimmade alltså, det gick bara inte att stå när det högg så mkt så jag liksom ramlade ihop. Butiksbiytädet (heter det så när det är en mataffär..?) tyckte lite synd om mig och tvingade i mig en Loka och sen mådde jag helt okej igen, kunde ta mig till kassan å sen hem. Slängt i mig lite av mina super-värktabletter nu så är helt snurrig men hellre det än ontttt iaf.

Å juste jag glömde berätta om igår på hemvägen det var så kul. Jag hoppade av spårvagnen för att byta och precis då och där stötte jag på Ivet och Magnus. Dom hängde, skulle dra å fika så jag hängde med dom lite spontant sådär. Supertrevligt å kul att hänga med dom bara sådär när jag egentligen skulle hem. saknadevänner!

Nu ska jag vila lite och sen om en stund kommer min bestie :)


lattesörplande med Ivet and Mange igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar