.

.

lördag 11 januari 2014

yessssss


Äntligen kan jag berätta mitt glada besked jag fick häromdagen - jag kom in på sjuksköterskeprogrammet på Göteborgs Universitet!!!!!! WIHOO ska bli SÅ KUL att börja plugga igen men samtidigt är jag sjukt nervös. Börjar redan på måndag.

Har inte kunnat skriva ngt om detta innan eftersom jag inte sa upp mig från jobbet förrän idag. Vet inte om ngn från jobbet läser här å hade inte velat få massa frågor innan jag själv meddelat.

Jaja idag jobbade jag min sista dag. Skönt men lite sorgligt för aa jag kommer inte sakna själva jobbet men vissa människor. Men dom som är viktiga håller man ju förhoppningsvis kontakten med :))

Denna helgen har jag tänkt njuta iaf, göra sånt jag känner för å tycker är kul för sen börjar jag trots allt med tre års plugg. Dock med lite "lov" mellan terminerna men thats it. Hoppas jag klarar de asså. Jaja somsagt, spendera helgen med sånt jag tycker är kul, ska jag göra. Så idag efter jobbet har jag haft en chilldag med Sebbe, trötta efterjobbveckan så har bara hängt. Imorgon ska jag träffa mamma på förmiddagen å gå runt i stan lite och sen även hänga med Ozcar en stund på eftermiddagen. Kvällen däremot ska spenderas med Ivet, vi ska ut å ta ett glas eller två ;) mkt trevligt! Och på söndag ska jag förmodligen på bio med Ozcar å lillebror. Mysigt. Så har en skön helg framför mig innan skolan drar igång. Gööööttt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar