.

.

torsdag 23 januari 2014

New in

Gårdagens shopping i bilder :)


1. vanlig helsvart klänning.


2. Tröja, blå. Snygg med klänningen till var den oxå märkte jag.  (förvånad över mig själv som köpte ngt med färg btw)



3. Svart-vita haremsbyxor. Passade förövrigt med tröjan märkte jag. (ÄNNU mer förvånad över mönstrade byxor men behövde lite variationnnn från gråa å svarta mjukisar)



4. Svarta skinn-tumvantar.



5. Ny body mist. Fick gå in i fyra olika affärer med VS för att få tag i rätt lukt haha. Har saknat den, äntligen har jag en ny!



6. Svart stickad tröja med lite invävt glitter och skinnficka. Denna bara skrek Lisa så jag kunde inte lämna den. Den har även dragkedjor på sidorna, vid armhålorna å ner om ni fattar? Haha. Bilden gör den inte rättvisa heller, världens finaste tröja typ. 



Och så fick jag ju bjuda på en bild på mig själv också, från nu på EH. Och jo jag har hår det sitter bak i en tofs haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar