.

.

söndag 29 juni 2014


6 timmar avklarade, 3 more to go. Sen blir det leeeeedighet för min del imorgon, tjatat om det som fan jag vet men det ska bli sååååå skönt!!! Ska gå upp med Ozcar när han ska till jobbet som alltid (han gör det med mig också när jag jobbar å inte han) och ta en kopp kaffe och sen njuta av att se honom gå till jobbet medan jag går tillbaka till sängen. Det kan vara den goaste känslan i världen, att gå upp tidigt med någon som ska till jobbet och sen kunna lägga sig igen eller göra vad fan man vill! Så det ser jag fram mot. Resten av morgondagen ska jag spendera chillandes, eventuellt träffa mitt hjärta om hon inte måste jobba. Hoppas inte för jag saknar henne så jävla mkt, inte sett henne på år och dar. Så om hon är ledig imorgon blir det shopping och fika :) annars får jag leta upp en annan shoppingkompanjon för jag behöver verkligen få köpt mig ett par sköna men snygga byxor att ha på jobbet! Så det ska min lediga dag spenderas med och sen om jag är en gullig girlfriend kanske jag lagar lite mat lagom tills Ozcar kommer från jobbet :) men det får man allt se! På tisdag är det jobb igen men sen på onsdag har jag en till ledig dag. Så det blir en soft start på veckan.

Nu ska jag jobba vidare så att jag kommer hem någon gång. Puss på er!


Två bilder på mig från senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar