.

.

måndag 23 juni 2014

Working


Godmorgon vänner! Allt bra? Själv har jag en liten rast nu på jobbet innan jag ska fortsätta, så jag tänkte att jag kan passa på att fördriva denna tiden med att blogga. Sitter för närvarande ute precis utanför där jag ska vara när jag börjar igen så jag hoppas att det inte börjar regna. Det skulle ju klarna upp mot förmiddagen men det är fortfarande väldigt molnigt så jag börjar bli lite tveksam.

Idag ska jag jobba till 4 och sen fixa lite tvätt och liknande hemma. Sova tidigt ska jag göra också eftersom det är så jävla mkt jobb för min del denna vecka. Dock jobbar jag kväll imorgon så innan det blir det pannkakslunch! Har varit sugen på pannkakor i några dagar nu så det ser jag fram emot!

haha mina slitna "supersnygga" easy tones. Måste ha dom, annars dör fötterna.

Lite frusen idag jaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar