.

.

onsdag 4 juni 2014

Vill utomlands. nu.



Okej jag ska erkänna en sak. Jag är fruktansvärt sugen på att åka utomlands typ nu. Ända sen jag kom hem från London har jag bara suktat efter att åka utomlands igen. Det finns massor av ställen jag vill åka till, solställen, storstäder mm. Jag är bara så otroligt jävla sugen på att åka utomlands och när jag ser bilder eller instagramuppdateringar från personer som befinner sig utomlands just nu så blir jag riktigt avundsjuk. Japp det blir jag, jag vill åka nu. Har ingen resa planerad alls i framtiden men jag vill verkligen åka alltså. Åh. Kanske ska unna sig en resa när sommarjobbet är avslutat och jag har två veckor ledigt innan skolan börjar igen. Det vore man väl värd?

De senaste åren har jag varit på många resor. Resorna har varit blandade och bestått av både party, sol, chill, god mat mm. Mycket party där 2010 och 2011. Kanske inte så konstigt dock, om man tänker på min ålder. Efter det har det främst blivit solresor. Nedan kommer en blandning av resebilder från senaste åren.


Denna bild är från en resa till Cypern, Napa. Året var 2009 och jag var där med min mamma och bror, plus att jag och min bror fick ta med oss varsin vän. Jag tog med mig Jessika och Sean tog med sig Viktor. Så vi vart ett litet gäng. Som på bilden.


Denna bild är från Alanya 2012. Jag och min bf var i Alanya 3 år i rad, och resorna var vääääldigt olika från år till år trots att vi bodde på samma hotell och allt. Sista resan spenderades mest med sol och bad.
Och denna bild är ju bara...rolig... Från Egypten i årsskiftet 2010-2011. Det blev ganska mycket party på den resan....tydligen...


En till bild från Ayia Napa 2009 med bästa Jessika. Härlig poolbild. Så små haha.


Och en bild från Alanya, vet inte vilket år denna är tagen om jag ska vara helt ärlig. Resorna i Alanya har varit "the time of my life" kan jag ju helt ärligt säga och när jag blir vuxen och kollar tillbaka på mitt liv kommer jag minnas dessa resor med ett brett leende på läpparna. Jag skulle dock inte vilja göra om en sån resa just nu, utan dom passade bra i tiden när dom gjordes helt enkelt.



Härlig break från vintern med en solresa till Egypten.
Och denna bild är från en av alanya-resorna. Det var fotbollsfinal i EM, eller om det var VM eller något denna kväll. Spanientröjan var såklart PÅ.
Avslutar inlägget med en bild före en utekväll under resa nr 2 till Egypten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar