.

.

fredag 6 juni 2014






Återigen lite nattligt bloggande för min del. Just nu sitter jag faktiskt i min garderob hemma i Vargön och skriver. Anledning till detta? Jag skulle hämta saker i min väska som var i garderoben och hittade datorn och kom på att fan, jag skriver ett blogginlägg härinne. Så det var så jag hamnade här :)

Idag har det inte skett alltför mycket. Har varit och hämtat mamma på hennes jobb och efter det tog vi oss en sväng i lite affärer. En ganska lång sväng t.om haha. Sen avslutade vi med lite mat på en restaurang som serverade wok och det var smarrigt såklart. Wokad kyckling, grönsaker, ris, i sås blev det för mig. Mumma. Väl hemma har jag spenderat kvällen framför teven. Lite masterchef, lite mer masterchef, ett avsnitt halv 8 hos mig samt en lite konstig men ändå fin film. Och sen har jag pratat med mamma om lite saker i soffan och helt plötsligt blev klockan tolv på natten. Så nu tror jag att det får bli läggdags. Ska försöka blogga lite under dagarna i framtiden. Väldigt tråkigt för er att bara få kvällsinlägg där jag berättar vad jag gjort under en hel dag. Roligare att ni får lite inlägg successivt under dagen så blir det inte en sånhär maffig text om vad jag gjort, haha.

Nu ska jag ta mina mediciner, kissa, gå ut, ringa, borsta tänderna, gå upp för trappan, släcka, sova. Godnatt fina.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar