.

.

torsdag 26 juni 2014


Godmorgon people. Allt bra? Själv sitter jag under skrivande stund på bussen påväg till jobbet. Men ska snart av. Bussen tar bara sju minuter,vilket är väldigt skönt. Egentligen är det ju i princip gångavstånd till jobbet, en lagom PW på 3.5 km men det är inget jag är sugen på kl 06.30 på morgonen. Kanske hem när jag slutar :) om man nu orkar vara så hurtig.

Igår var jag ledig och hängde med mammi. Vi åt och var på bio plus att hon var med hemma i lägenheten en stund. Hon hade med sig två stycken älsklingar till mig som jag ska försöka hålla vid liv. Älsklingarna = två kaktusar. Jag älskar kaktusar, dom är så jävla söta alltså. Haha. Men några gröna fingrar besitter jag tyvärr inte så under mina dagar har jag tagit livet av ett x antal kaktusar. Men inte dessa. Dom ska jag ta hand om som mina bebisar :)

Jaa. Ledig igår var jag som sagt men det var enda ledigheten denna veckan. Nu sätter jag växeln i bott och ska jobba hela resten av veckan. Dag, kväll, dag, dag. Så ser mitt schema ut. Och sen på måndag är jag ledig. Inte mig emot egentligen. Tycker om att ha saker att göra. Men nu har jag en liten livskris där jag försöker hitta motivation till saker och ting, utan resultat. Så jag är egentligen inte sugen på att göra någonting alls. Ingenting. Har ingen motivation at all.

Men den kanske kommer tillbaks om jag har mkt att göra, motivationen. Hope so :) alla har vi väl svackor liksom, det gäller bara att inte hamna för djupt i dem. tur att jag trivs jättebra på mitt jobb, det gör min motivationslösa situation väldigt mycket enklare att hantera. Så där lyckades jag bra :)

Nu har jag spenderat hela bussresan med att blogga haha. Ska upp till kontoret nu och ta mig en kaffe innan dagen sätter igång. Slutar 16 och sen resten av dagen ska jag bara dega. Skönt.

Just det, jag införskaffade lite nya kläder igår. Två klänningar, ett linne. I will show you later :) supernöjd.

Bjuder på en godmorgon-bild i solen sålänge,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar