.

.

tisdag 10 juni 2014

Liseberg


Hejsan. Vad gör ni? Allt väl? Själv ligger jag i sängen och kollar på Orange is the new black. Fastnat totalt för den serien nu alltså! Så bra.

Idag har jag varit på Liseberg med bästis. En såndär riktigt perfekt Lisebergs-dag blev det, vädret var fint, turen var på vår sida och vi hade det allmänt kul och nice när vi strosade runt bland alla Lisebergsgalna barn haha. Åkte såklart lite också, det roligaste av allt måste ha varit när jag drog upp Sebbe i Balder. Han har nämligen aldrig åkt den tidigare, oh god that face när han insåg hur brant den första backen var = priceless! Han skrek nog mest av alla på hela tåget, och jag bara sagt bredvid och garvade. Själv älskar jag Balder och tycker det är den bästa attraktionen på hela Liseberg. Den är amazing.

Självklart, som ni säkert förstod när jag skrev att vi hade turen på vår sida, så vann vi lite vinster. Vi vann faktiskt stjärnvinster båda två. Och inte en stjärnvinst var, nej inte EN utan TVÅ var kammade vi hem. Så nu har jag några kilo choklad här hemma som behöver ätas upp haha. Mjölkchoklad och toblerone vann jag och Sebbe vann daim och dumle. Lite avundsjuk är jag allt på hans dumle, den hade jag kunnat vinna ist för min mjölkchoklad. Tobleronen däremot är jag oförklarligt nöjd över.

Nä nu ska vi fortsätta glo serie och morgondagen kommer ägnas åt flyttpackning då jag flyttar på torsdag. Spännande, yes. Torsdagen ska även spenderas med två utbildningar inför sommarjobbet så den dagen kmr jag ha fullt upp. Men mer om det senare. Nu, serie. Sen, sova. Natti.


Lite bilder från idag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar