.

.

måndag 30 juni 2014


Idag är en såndär dag där man ska ligga i sängen hela dagen, på sin höjd gå upp för att typ äta och då självklart klädd i endast morgonrock. En riktig mysdag helt enkelt :) älskar faktiskt såna dagar, men får dåligt samvete av att ha såna dagar för ofta, eller om det är fint väder ute. Men idag är vädret lite halvdant och det var längesen jag hade en sånhär dag så ska faktiskt passa på! Nu när jag jobbar sååå mkt känns det faktiskt okej att spendera dom få lediga dagarna hur fan jag vill :)

 
Jag har världens gosigaste morgonrock!

Och vi har världens gosigaste säng.

Och en förbannat snygg sovrumslampa. Vardagsrumslampan är likadan fast lite större och hängande och jag måste faktiskt erkänna att dessa lampor är de materiella ting jag älskar mest i hela lägenheten. Så otroligt snygga! Dör.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar