.

.

tisdag 1 juli 2014


Godmorgon, nu är jag uppe igen. Pigg faktiskt. Kan nog bero på att jag sov så fruktansvärt jävla mycket igår. Har nog faktiskt aldrig i mitt liv sovit så mycket på samma dag. Sov hela dagen till och från, gick upp och åt eller så bara och sen gick och la mig igen fram tills klockan 19 på kvällen. Hade så jävla ont i magen och var helt sjukt ledsen så att var vaken var liksom inget alternativ. Utan jag soooov. Behövde nog en sån dag.

Idag mår jag bättre. Tror jag. Har fortfarande ont och är ledsen men när jag vet att jag ska till jobbet stänger jag av lite. Känner inte efter. Känner ju fortfarande att det gör jävligt ont i magen, men jag tänker försöka jobba ändå. Värktabletter och ett smile så ska det nog gå. Att jag är ledsen får jag tränga åt sidan tills senare. Om det går.

Jobb till 16. Nu kör vi.


Hahahah Ozcar hittade mig såhär när han kom hem från jobbet igår vid 16.30. Vad gör jag med munnen? Varför är jag avdäckad av trötthet kl 16,30 när jag sovit hela dagen? Hmm. Roligaste bilden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar