.

.

torsdag 3 juli 2014


Godkväll! Har precis slutat och ska bege mig hemåt så passar på med en liten uppdatering. Dagen har varit bra, lite seg emellanåt men sånt får man väl leva med =) nu blir det hem och trycka i mig MAT. Är verkligen jättehungrig då jag inte kunde få i mig något mer än kaffe och tre skedar yoghurt imorse. Jag gillar inte ens yoghurt. Men var så jövla illamående så det kändes som det enklaste att få i mig. Så några skedar blev det. Somsagt, kaffe och litelite yoghurt och sen fick jag i mig lite broccolisoppa på min rast förut. Även det ytterst lite, min matlust har legat på botten idag. Men nu känner jag att jag är HUNGRIG så det kommer bli gott att få i mig lite mer mat. Det måste va några av de absolut största fördelarna med att jobba enl mig - jag får bättre matlust och sover bättre. Kanske inte är något som händer för alla men det händer för mig och det är väldigt bra då både aptit och sömn kan vara katastrof för mig annars haha.

Nu ska jag åka buss. Hem, äta, duscha, sova. Hörs imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar