.

.

fredag 25 juli 2014


Blev en skön dag även denna. Efter jobbet åkte jag iväg å handlade lite saker till hemmet, en ny kudde som jag blev kär i + en ny matta till badrummet. Vi hade egentligen en bra matta som vi fått, men tyvärr var den vit vilket gjorde att den blev smutsig för fort, eller ja atf smutsen syntes så tydligt. Så köpte en ny, likadan fast i en mörkt grå nyans. Väldigt fin. Sen skulle jag även inhandlat en fläkt nu när det är så in i helvetes varmt men dom var självklart slut precis överallt haha.

Resten av kvällen har spenderats i soffan framför lite serier med Mr och med god mat. Perfekt fredag för lilla mig som ska jobba imorgon igen. Så nu ska jag krypa ner bredvid pojkvännen å sova. Mys! Ska bli sååå skönt att sova, är så trött så jag typ dör. Mindre kul att kl står på 05.30 imorgon.....menmen. Natti!


Smygfoto på O. Helt inne i serien hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar