.

.

torsdag 31 juli 2014


Hej bloggen. Läget? Har märkt att jag under mina lediga dagar prioriterar bort bloggen totalt haha. Men det spelar väl egentligen ingen större roll, så jävla roligt liv har jah ändå inte så jag behöver skriva varje dag.

Har tagit vara på mina dagar kan man väl säga iaf. I tisdags kom Jessika till Göteborg och vi shoppade, blev ganska många timmar på stan om jag ska vara ärlig. Vi började med att mötas upp vid tolv för lunch och sen gick vi runt i stan hela dagen och fram sent på eftermiddagen med endast en liten fikapaus. Vi hade mycket att prata om kan man säga =) mycket att ta igen. 

Jessika är min bästa vän i hela världen. Det påminns jag starkt om varje gång vi ses. Ingenting undgår henne liksom, hon känner mig som ingen annan gör. Det är lika häftigt varje gång jag kommer på det. Typ när vi sågs så var jag lite skakig och så efter en särskild händelse, men självklart försökte jag spela cool och ganska oberörd. Det funkade inte. Jessika sa till mig att jag var alldeles skakig (trots att jag verrrrrkligen försökte dölja det) och att vi skulle sätta oss och ta en liten fika innan vi handlade vidare. Sagt och gjort. Skönt ändå, att ha någon som känner en så väl. Någon som känner en så väl trots att man bara ses typ 3ggr om året. Det är väl ändå äkta vänskap om något? Att vara supertighta utan att behöva ses hela tiden. Det förvånar mig varje gång haha. Att något kan vara så fantastiskt! Dock vill jag verkligen att vi ska ses oftare, betydligt oftare, men tiden har liksom inte funnits. När hon är ledig jobbar jag och när jag är ledig jobbar hon. Typ. Någon som känner igen sig? Antar att det är ett ganska vanligt förekommande problem i min ålder :)

Gled helt iväg från ämnet där. Jag å Jessika spenderade en heldag på stan och sen åkte jag hem till mamma i Vargön. Sov där. Åt morotskaka. Tog det lugnt. Hämtade min fläkt (välbehövlig ifall det ska bli så jävla varmt som det varit). Sen igår var vi på Liseberg hela gänget. Jag, mamma, moster Ingela och hennes man, min kusin Emma och hennes barn. Det var mysigt, men jag mådde lite dåligt så jag var väl kanske inte lika engagerad som jag borde varit. Lite tankspridd liksom, känner mig inte riktigt frisk. Börjar nog bli sjuk eller något :) men det var trevligt så länge det varade. Drog lite tidigare från Liseberg än dom andra för att hänga en stund med mitt hjärta innan jag  åkte hem och sov. Ja det var typ mina lediga dagar. Nu är det jobbdags igen. Tre dagar, 7-16. Ohyä.





Hälsade på minihästen också när ja va hemma. Så.fruktansvärt.söt. Jag dör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar