.

.

torsdag 24 juli 2014


Dag 1 av 5 avklarad å nu sitter jag å väntar på vagnen. herrejävlar vad varmt det är idag! Känns som att jag kokar haha. Det värsta av allt är att jag alltid är så sjukt frusen på morgonen så då slänger jag på mig både en tjocktröja ocj en jacka. ifall det skulle bli kalt ute liksom. det får jag ångra bittert en timma senare när jag dryper av svett. haha okej, dryper var väl en överdrift men ni förstår tänket?det slutar alltid med att en massa av mina kläder får tillbringa dagen på kontoret. haha. idag har jag sprungit runt i linne och tights, och det är ändå för varmt. ska bli skönt att slänga på sig en klänning eller shorts sen. Och en dusch känns minst sagt lockande så direkt när jag kommer hem ska jag hoppa direkt in i duschen. Sen ta en liten powernap. Sen in till stan. Träffa Ivet. Vi ska ta en fika och/eller ett glas vin. Trevligt sätt att spendera en torsdag som denna :)


Idag hade jag åtminstone ett härligt linne med djup, öppen rygg. Hade ju varit ännu snyggare utan bh-bandet där bak men på jobbet spelar det inte någon större roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar