.

.

onsdag 9 juli 2014


Godmorgon! Onsdag idag va? Ja de måste det vara. Känns som tisdag, men det är förmodligen för att jag var ledig i måndags så min första jobbdag för veckan var igår = igår var min måndag = idag är min tisdag. Menmen, nu är det onsdag idag iaf och jag sitter på min 7 minuter långa busstur till jobbet och funderar över varför jag inte tog cykeln idag. Annars har jag skippat cykeln på morgonen för det har varit för kallt men idag var det ju varmt redan klockan sex så jag vet inte vad jag har för frånskyll idag om jag ska vara ärlig haha ;)

Igår blev det jobb iaf och sen däckade jag av trötthet när jag kom hem. Förmodligen för att jag hade en ganska kämpig dag på jobbet igår. Rolig, men kämpig. Så jag var helt slut när jag kom hem och däckade i sängen en bra stund. Sen vaknade jag, kollade några avsnitt av the killing och sen var det ju läggdags igen. Läggdags, och jag somnade återigen som en sten. Var väldigt väldigt trött igår. Den kvava värmen som var ute igår kan nog vara en del av anledningen att skylla min trötthet på. Och min kämpiga dag. Och kanske, kanske deg faktum att jag, sen jag flyttade, inte haft någon koll alls på vart mina järntabletter är. Dom försvann någonstans i flytten. Så mitt järnvärde kanske har dalat neråt. Igen. Även det kan vara en faktor som gör mig dödligt trött. Måste köpa nya såna. Idag.

 
Mina pyjamasshorts som jag spenderade hela eftermiddagen och kvällen i igår. Love them! Från VS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar