.

.

måndag 14 juli 2014


Blää vilken hemskt jobbig dag i mitt liv. Har så ont alltså, det är t.om jobbigt att göra en sån enkel sak som att gå. Blir så otroligt less alltså. Tkr jättesynd om migsjälv  och behöver massa kärlek haha!

Men nu är iaf jobbet snart slut för dagen och då ska jag hem och njuta av ledigheten. Ska även åka till affären och storhandla med Ozcar, vilket jag tycker är jätteroligt men han tycker är jättetråkigt haha. Men jag tkr att det är sååå mysigt att strosa runt i en jättestor mataffär med en vagn och plocka på sig massa varor haha :) att småhandla däremot är jättetråkigt... Men det ska vi iaf göra idag och så ska jag betala en räkning, skicka in ett papper och lite andra ärenden. och sen får jag se vart dagen tar mig. Mys.


Just nu. Sluppit regn idag iaf, så skönt! Nu är min lilla rast snart slut och jag ska köra sista två timmarna innan hemgång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar