.

.

måndag 28 juli 2014


Tjena bloggen! Klockan är just nu ca kvart i nio vilket innebär att jag om en timma går på min efterlängtade ledighet. Det ska bli så jävla skönt ska ni veta, speciellt efter att ha jobbat kväll idag och igår. Tiden kan verkligen seeeega sig fram vissa kvällar å gå otroligt långsamt så de känns som jag jobbat i 18 timmar istället för 8 haha. När jag är färdig här ska jag hem och äta toast och sen sova. Imorgon blir det shopping med Jessika och sen styr jag däcken mot Vargön. Ska spendera natten där och hänga med mammi. + mina kusinbarn vilket är den egentliga anledningen till att jag åker dit hehe.

Förut fick jag förresten någon form av värmeslag. Trodde jag skulle dö av värme. Hade träningstights på mig när jag jobbade som jag brukar för det är skönast, men dom var alldeles för varma så i ren panik kastade jag av dom och bytte mot kjol. Mycket bättre! Hade dock hellre spenderar eftermiddagen stekandes i bikini. Men kjol fick duga!

Nu ska jag jobba sista timman. Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar