.

.

fredag 18 juli 2014


Okej, jag var heelt och hållet på rätt spår i mina funderingar igår angående att jag börjar bli sjuk. Idag hostar jag utan dess like vilket är väldigt, väldigt irriterande för både omgivningen och för mig. Menmen. Ska lyckas ta mig igenom denna dagen också för imorgon är jag ledig :) så länge febern håller sig lååångt borta från mig är det lugnt!

Igår träffade jagJessika och hennes kattungar, JÄÄVLAR VILKA SMÅ SÖTNOSAR! Man smälter asså :)) tur att alla är paxade, annars finns det en stor (läs enormt stor) risk att jag skulle paxat en och hämtat den när dom är lite större. Älskar katter å kattungar. Ååååh sötaste bebisarna <3

 


Jag menar vem smälter inte??


Sen träffade jag även denna lilla prinsessan nedan. Åh så söt, helt underbar med det platta ansiktet och sin "sura" mun!!! Henne ville jag bara smyga in i bilen å ta med hem!

Såhär glad var jag haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar