.

.

onsdag 9 juli 2014


Fy i helvete vad varmt det var ute idag då! Dör nästan av värme i solen haha, så när jag går mellan husen nu under jobbtimmarna känner jag mig som en svettig gris haha usch....3.5 timmar kvar av dagen, sen ska jag iväg och shoppa. Eller shoppa var väl en grov överdrift - jag ska köpa nya pennor inför nästa termin i skolan för mina färgpennor har tagit slut... Så behöver nya! Detta upptäckte jag igår i samma veva som jag upptäckte att jag fått den kommande terminens schema. Två veckor och två dagar efter terminsstart ska terminens första tenta skrivas. Lite läskigt att man ska gå igenom + hinna lära sig allt så grundligt att man kan skriva tenta på det på bara två veckor. Men det kanske innebär att det är en liten tenta? Vad vet jag...återstår att se...spännande ;)


Right now. Steker i skuggan haha. Ska strax fortsätta jobba :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar