.

.

söndag 13 juli 2014


Lunch och halva dagen gjord. Härligt faktiskt, är riktigt trött då jag sovit dåligt inatt så när jag slutat och kommit hem ska jag ta mig en powernap! Längtaaaaar haha. Kommer bli såååå skönt. Sluppit undan regn har jag dock gjort, nästan åtminstone. Det kom en skur imorse å sen sprack det upp å nu är det riktigt fint!

Nu till annat roligare....JAG HAR FÅTT TID FÖR MIN OPERATION!!!! Sjukt att man kan bli så glad för något som egentligen skulle vara gjort för flera månader sen haha.... Menmen. I slutet av augusti ska dom skära i min mage hehe. Vet dock inte hur det ser ut därinne utan operationen är till för att kolla läget och eventuellt ta bort endo-härdar, som det kallas. Men det beror på vart härdarna sitter. Så ja, jag får helt enkelt veta när jag vaknar upp ur narkosen vad dom fått gjort i magen. Kanske jättemycket, kanske ingenting. Spännande.. 
Min sommar och tiden framöver löste sig perfekt iaf. Var lite nojig för att operationen skulle hamna på en tentadag eller liknande. Men nu hade jag tur - jag jobbar heltid till typ 10 (?) augusti, sen har jag några veckor ledigt innan operationen den 26 aug och sen 1 september börjar skolan igen. Perfekt upplägg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar