.

.

torsdag 3 juli 2014


Godmorgon. Vad gör ni? Själv ligger jag på soffan, dricker kaffe och kollar bloggar och annat på datorn. Inte jätteroande kanske men snart ska jag iväg och jobba 14-22 så jag känner för att bara ta det lite lugnt innan:) jobb framför mig både tors, fre, lör så detta är väl den lilla stund jag har att vila haha. Idag blir det kvällspass iaf och sen två dagspass. Har inte bestämt mig än för vad jag gillar bäst faktiskt, dagspassen gillar jag för att det är mkt att göra och när man slutar finns det mkt tid kvar av dagen att göra annat. Jag tkr dock inte om att ställa klockan på 05.30. Kvällspassen gillar jag för att jag älskar sovmorgon, älskar kvällar och tkr det är mysigt. Nackdelen är att det kan gå så fruktansvärt långsamt om man har mycket "dötid" men det beror ju mkt på vad man har för schema för dagen också :) så ja, jag vet helt enkelt inte vilket jag föredrar!

Ska ligga i soffan i typ 30 minuter till å sen fixa mig å sånt å sen dra till jobbet. Hörs senare:)


Pose

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar