.

.

fredag 25 juli 2014


Godmorgon bloggen. Sitter just nu på spårvagnen påväg till jobbet så passar på att blogga lite. Idag ska jag göra dag 2 av 5. Haha yes jag har nedräkning till nästa ledighet för på tisdag när jag är ledig ska jag shoppa med min bästa vän Jessika :D göra slut på hela lönen....hehe. Nä jag skojade, men hon kommer till Göteborg på tisdag så ska vi shoppa, fika, chilla, mysa, prata - ja ni fattar. Det längtar jag jättemkt till! Så jag har en liten countdown tills dess.

Igår så var jag med Ivet. Vi drog till condeco. Åt varsin macka. Sen tänkte vi ju druckit lite vin också men med tanke på att man redan var lite snurrig och hade lite vätskebrist pga den fruktansvärda värmen så kändes det inte som någon bra idé. Så det fick bli cola ist =) så satt vi där på condecos uteservering några timmar å bara pratade. Hade mycket att prata om, mycket att ta igen. Mycket att skratta åt. skrattade så jag fick ont i magen haha. Så det var en perfekt kväll med min twin <3 blev en tidig kväll dock då jag skulle jobba idag, så åkte hem, kollade lite suits och sen sov.


Obligatorisk hissbild haha. Påväg till stan.



Ivet var inte sugen på att va med på kort.

Haha, var tvungen att visa er min bränna. Såhär blir det när jag går i linne hela dagarna på jobbet. Måste sola snarast så jag kan sola bort linjerna haha. Tror faktiskt aldrig jag varit såhär brun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar