.

.

lördag 26 juli 2014


Nu är jag påväg hem från jobbet. Med ett leende på läpparna. Vet ni varför? Jo för jag har haft en toppendag på jobbet idag. Ni vet med sådär lagom mycket att göra - inte för mycket så man får stressa men samtidigt inte för lite så det blir massa dötid. De är det perfekta tycker jag. Dagarna går så fort då liksom. När man har lagom mycket att göra. Å det har jag haft idag. Superskönt verkligen! En till bidragande faktor till mitt smile är att jag inte jobbar förrän kvällen imorgon. = sovmorgon! Och lång söndagsfrukost. Det gillar jag, att sova ut och sen kunna gå upp och äta en stor, lugn frukost i lugn och ro. Annars har jag svårt med frukost. Men när tiden finns är det jättemysigt. Så imorgon till frukost ska jag försöka få O att göra pannkakor till mig. Pannkakor med vispgrädde och socker med massa goda frukter till. Mango. Ananas. Jordgubbar. Mums. Det, med en stor kopp kaffe. Haha, drömmer mig bort. Det vill jag ha till frukost imorgon :)

Nu däremot är jag snart hemma. Ska vila mig en stund och duscha och äta och sen efter det får jag se hur trött jag är. Och tröttheten får avgöra kvällens planer. Så får det bli. 


Dagens hissbild haha. Lite suddig men vem bryr sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar