.

.

tisdag 1 juli 2014


God eftermiddag. Ligger på soffan nu och vilar mina ben, kom hem för en liten stund sen. Haft en skön jobbdag bortsett från att jag haft väldigt ont vissa stunder. Men det gick över förväntan, dessutom blev jag bjuden på gofika vilket självklart höjde mitt humör en smula haha :) nu när jag kom hem hade vi även fått uppmonterat vårt lilla köksbord och en tavla som snickarna varit här och fixat. Vi valde att ha ett litet köksbord med två barstolar eftersom lägenheten är ganska liten, men man vill ändå kunna sitta vid ett riktigt bord å äta liksom. Det blev supernice!

Fick tyvärr inte till någon superbild men bordet är iaf upp- och nedfällbart så man kan ha det uppe eller nere å så sitter set monterat i väggen. Väldigt smidigt!


Bordet nerfällt.


Bordet uppfällt.


Jag idag i hissen. Blev lockigt hår idag för jag duschade imorse och lät det vara som det blev :)


Fick med mig en glass på hemvägen. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar