.

.

torsdag 31 juli 2014


Godkväll bloggen. Sitter just nu framför teven och kollar på serie. Har börjat kolla på en ny serie idag, är nämligen ensam hemma idag och har varit hela dagen, Ozcar kommer ikväll någon gång. Så jag tyckte det var en bra idé att hitta en serie att kolla på själv, suits kollar jag på med honom så där kan jag inte kolla fööör mycket i förväg haha :) jobbat idag också, var en bra dag med lagom mycket att göra. Mår dock inte toppen idag, börjar nog bli sjuk då jag svettas och fryser om vartannat så fläkten går på-av-på-av hela tiden just nu. Sov åtminstone någon timma efter jobbet så nu är jag lite lite piggare. Men resten av kvällen blir lugn, ska spendera den här framför teven. Skönt =)

Här ligger jag nu. Gött!

Med ett glas saft, och fläkten när jag blir varm och sen två filtar och raggsockar när jag fryser. Haha det går verkligen upp och ner!

Ska visa er lite jag köpte häromdagen med. Dåliga bilder menmen. Ett spetslinne med tunna axelband. Syns dock inte att det är spetstyg på bilden men de är det!

Ett vitt (!!!!) gulligt linne. Behöver strykas såg jag på bilderna nu haha. Jag som aldrig använder vitt lyckades ändå få in något vitt i garderoben. Stolt.


En fin, lite festlig topp. Älskar den! Ett snyggt stort halsband till också hade varit perfekt. Har bara problem att hitta ett stort halsband då jag inte tål nickel. Men jag har åtminstone ett. Som hade passat utmärkt med denna toppen. Åh den är så söt!

Vanlig svart tight kjol. Bra att ha under saker osv.

Och nya mörka jeans. Samma jeans som alltid från JC haha. Det är dom som sitter absolut bäst. Denna gången valde jag dock en modell med låg midja istället för normal midja som jag har på de flesta andra.

Sen blev det lite underkläder också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar