.

.

lördag 5 juli 2014

Underbart väder!


Det är så mycket roligare att jobba när vädret ser ut såhär:


Konstigt, kanske ni tycker. När det är fint väder vill man väl vara hemma och göra annat roligt? JA, det stämmer. Men eftersom jag går ganska mycket utomhus under mina jobbpass så föredrar jag fint väder när jag jobbar också. Hoppas dock att den blå himlen håller i sig hela dagen, kvällen, natten, imorgon och väldigt lång tid framöver. Älskar det!


Måste även medge att jag längtar lite smått efter Vargön när det är så fint väder. Älskar att spendera typ en dag eller två hos mamma och bara sola. Det är så lugnt, skönt och avkopplande. Dock får det inte bli för mkt av sånt heller, jag skulle verkligen aldrig vilja flytta tillbaka till Vargön. Men att hälsa på, när vädret är såhär fint, det är underbart. Men inget Vargön idag för mig inte. Nepp, först jobb till 16 och sen ska jag träffa min mamma och min storebror. Dom kommer till Göteborg och hälsar på mig, så ska vi äta ihop och så. För sen åker Sean till USA en månad, på måndag, så vi tänkte att det kan vara mysigt att ses innan!


Det ska bli trevligt. Men först, jobb! Har lite rast nu i det fina vädret. Underbart när det är tillräckligt varmt för att gå i linne klockan 9, och ännu tidigare! No make-up idag eller så heller, tog en morgondusch imorse och var alldeles för lat för att fixa mig, haha.


Så det blev tofs idag. Håret är dock frf blött :) vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar