.

.

måndag 2 juni 2014


Idag är en mindre bra dag i mitt liv. Sjukvården gav mig en fucking smäll rakt i ansiktet som jag inte alls förväntade mig. Jag kommer nämligen inte få opereras förrän i september tidigast, trots en VÅRDGARANTI på 3 månader jag redan utstått, trots återkommande inflammationer förknippade med min sjukdom, trots att jag som 20åring måste äta onaturligt mycket narkotikaklassad, vanebildande, smärtstillande medicin var och varannan dag. Jag tycker det är rentutsagt förjävligt och allt beror på att mottagningen har sommarstängt. Då kanske dom borde planerat bättre tidigare!?!??! Nä helt ärligt vet jag inte om det är dåliga resurser eller dåliga koordinatorer jag ska skylla på men det spelar fan ingen roll för detta är inte okej någonstans. Nu är jag ledsen, arg och mitt hopp har liksom krossats för en period framöver. Jag var liksom beredd på att få göra min operation NU. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar