.

.

torsdag 12 juni 2014

Full rulle


Godmorgon snyggingar. Minns ni att jag skrev igår att jag skulle "ladda batterierna"? Det gick helt åt helvete med den planen kan jag säga för det blev bara ca 4 timmars sömn för mig inatt. Jag kunde verkligen inte somna. Har vänt lite på dygnet nu under mina lediga dagar och jag antar att det var därför jag fick ligga där halva natten och försöka sova. Till slut tröttnade jag och kollade på film på iPaden fram tills klockan var 01.30 ungefär. Därefter tog det ytterligare en stund innan jag kunde somna, sista gången jag kollade klockan stod den på 03.11. Så ja, det blev inte många timmar.

Anyway, när klockan ringde var det bara att pallra mig upp, fixa mig och sen packade jag in min sista flyttpackning i bilen. Därefter åkte jag och köpte en kaffe och vidare till dagens utbildningar. Nu sitter jag och väntar på att utb. nr 1 som utgör hela min förmiddag ska starta, och sen i eftermiddag blir det en utbildning till fram till kl 16.30. Sen hem, städa ur lägenheten samt lämna nycklarna och slutligen vidare till nya lägenheten och bära in grejer och packa upp. Full rulle ända till ikväll, kommer stupa som en sårad krigare efter denna dag kan jag lova. Men what to do! Gäller bara att hålla energin uppe så ska det nog gå bra.

Nu, utbildning. Hörs senare!


Love this outfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar