.

.

onsdag 18 juni 2014

Hej


Godmorgon bloggish (haha). Tidig morgon och jag ska strax iväg och jobba ett dagspass. Gjorde kvällspass i måndags och dagspass igår och idag och hell vad mina fötter värker. Inte alls van vid att stå upp och gå non-stop i 8-9 timmar. Men jag antar att det är en vanesak. Sen när jag jobbat klart för idag är första veckan, introduktionsveckan gjord och jag börjar "på riktigt" på måndag.

Idag har jag åtminstone varit snart och tagit på mig bättre skor än tidigare. Mina easy tones ska komma till god användning nu yesyes. Men nu ska jag åka buss så vi får höras senare. Tänkte sätta på datorn sen, något jag inte orkat de senaste dagarna då jag kraschat när jag kommit hem haha. Men ikväll kanske jag orkar för jag kommer inte behöva somna tidigt osv. Så isf ska jag vara en duktig bloggare :) den som lever får se.


Ett litet bildkollage från lägenheten:)

Och en skål glass. Den satt fint i magen igår. Älskar kolasås.

Och en liten outfit från i söndags tror jag. Mina outfits till jobbet är inte mycket för världen att se haha. Så vi nöjer oss med helgoutfits i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar