.

.

lördag 29 oktober 2016

Dag 2 av 7


Godmorgon! Är på väg mot praktiken för ett 07-15-pass. Skönt att helgpassen är en timma kortare, det gör större skillnad än man kan tro att sluta tre ist för fyra. Dessutom har vi bytt morgondagens dag-pass mot ett kvällspass!!! Tror ni jag blev lycklig eller???? Istället för 6 tidiga morgnar på raken blir det en sovmorgon mitt i allt. Genast känns dagarna lite mer överkomliga. Jag föredrar egentligen att jobba dag men sex dagspass på raken är lite saftigt så att bara få en sovmorgon imorgon känns fantastiskt. Det kommer visserligen bli ett helvete att gå upp fem på måndag efter att ha slutat 21.30 imorgon men det får det änna vara värt!

Efter jobbet idag blir det lite shopping faktiskt =) Det ser jag fram emot. Tänkte köpa skor och eventuellt något mer. Men skor är det jag vet att jag ska köpa. Tänkte införskaffa ett par nice stövlar  att ha på examen. Eftersom jag tar examen i januari (om allt går som det ska) så blir det ju en vinter-examensoutfit att satsa på. Stövlar känns aktuellt då. Eller ett par klackar som funkar på vintern men det har jag så många så vill jag ha det tar jag ett par hemma =) men vill ha ett par stövlar som alternativ och dom jag har duger ej ;)

Nä nu ska jag byta om! Puss


Trött i hissen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar