.

.

onsdag 19 oktober 2016

Ledig onsdag.


Hello guys. Ska alldeles strax gå och lägga mig så jag orkar upp tidigt imorgon. Har praktik och börjar 06.45 imorgon så behöver gå upp minst sagt tidigt haha.

Idag har jag varit ledig. Inledde min lediga dag med sovmorgon för jag var så så så trött och hade träningsvärk haha. När jag väl gick upp blev det lite serie och chill hemma tillsammans med frukost innan jag satte igång och pluggade. Dagen har i stort sett bestått av plugg och sen mot kvällen var det dags för träning. Var inbokad på bodybalance (kände att jag behövde ett pass där jag fick både stretch och styrka, för att få stretcha ut mina ömma muskler ordentligt) och körde det. Det var roligt och gick bra, men nu har jag om möjligt ännu mer träningsvärk haha. Bara att bita ihop.

Efter träningen har jag ätit, pluggat, duschat, kollat lite på teve och nu ska jag lägga mig. Måste orka upp imorgon som sagt, så vi hörs under dagen imorgon eller när jag har slutat! Puss på er.


Bild från förra hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar