.

.

onsdag 5 oktober 2016

Ledig


Varit ledig både idag och igår - SÅ skönt och SÅ välförtjänt efter att ha hållt sånt sjukt tempo sen terminsstart. Så det var jag värd =) Har dock småpluggat lite via telefonen, gjort lite "testa-mig-själv" test för att kolla hur mkt kunskap jag har kring olika saker så jag kan lägga upp mitt plugg inför NKSE. Men har liksom inte satt mig och pluggat och vet ni vad? Jag tänker inte göra det denna veckan =) Nästa vecka drar jag igång med NKSE-plugg (enligt vad jag själv planerat) och veckan därpå börjar praktiken som jag kommer kombinera med NKSE-plugg. Sen mitt i praktiken någonstans skriver jag tentan och har den praktiska NKSE-delen på min praktikplats. Ifall jag (mot förmodan) lyckas med både praktik, NKSE teoretiskt och NKSE praktiskt så väntar en lite lugnare period efter det. Skönt! Men v 42-47 blir intensiva veckor... Så jag passar på att ta det lugnt medan jag har chansen :)



Långfrukost imorse t.ex. Perfekt på en ledig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar