.

.

måndag 31 oktober 2016

Jobbdag 4 av 7


Tidig morgon..... Alltid lika jobbigt med en tidig morgon efter ett kvällspass men nu har jag duschat mig till liv och sitter med kaffekopp nr 2 så börjar ändå bli människa =) Idag ska jag och min handledare hoppa in på en annan avdelning än våran vanliga (personalbrist eller dyl) så det blir lite nytt idag. Spännande! Vi ska vara på en akutavdelning vilket jag aldrig varit innan så det blir kul att se även om det känns lite jobbigt att hoppa in någon annanstans nu när jag börjar komma in i rutinerna på "min" avdelning. 

Måndag idag vilket betyder dag 4 av mina 7 jobbdagar i sträck. Kommer vara så jäkla trött på torsdag när jag är klar men då väntar en ledig helg (långhelg, fre, lör, sön) så det kommer nog kännas rätt så grymt när jag väl går av! 

Nu ska jag dricka upp kaffet, borsta tänderna, åka till praktiken. Hörs i eftermiddag :)


Igårkvöll efter mitt pass haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar