.

.

torsdag 6 oktober 2016

Torsdag


Ledig dag idag. Och ikväll ska jag pallra mig till gymmet. Inte alls sugen dock så försökte komma in rätt mode genom att ta på mig en sportig outfit:


I like! Oversizead jacka från New Yorker, AirMax, träningstights å ryggsäck från Sandqvist. 

Sen kom jag in i klädprovarmode ist och provade 1000009373 outfits haha. Denna gillade jag, passar till hösten:


All black, stor halsduk, stövlar å kappa. Borde bli bättre på att använda stövlar alltså, det är ju så snyggt. Använder typ bara ankelboots.

Efter att ha provat ett x antal outfits blev de mat:


Blomskålsmos (inte provat innan men varit sugen på att prova länge och jag gillade det!), haricotsverts och vegetariska "kött"bullar (gjorda på sojaprotein). Det satt fint! 

Nu ska jag ta det lugnt ett tag å sen åka och hämta ut ett paket innan jag drar och tränar 18.30. Body-pump blir det och jag kommer nog dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar