.

.

torsdag 6 oktober 2016

Kaos


Spenderat kvällen med att kolla på teve och organisera papper. Jag har ALLA mina anteckningar från ALLA terminer utskrivna och färgmarkerade, problemet var bara att dom låg helt i o-ordning och att vissa saker är helt orelevanta att plugga på inför den stora tentan. Så jag har organiserat dem efter kurser och stoppat i plastfickor som jag märkt med kursens namn. Plastfickorna tog dock slut så jag behöver köpa fler. Men detta var en början iaf. Nu kan jag plugga på en kurs i taget. Sex veckor till tentan och tills dess ska jag få in i princip allt jag lärt mig. Wish me luck.....


Kaos.


Lite mer organiserat kaos.

Nu är bara den stora frågan hur fasen jag ska lyckas få in detta i huvudet. Såååå myyyycket alltså ni anar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar