.

.

tisdag 11 oktober 2016

Måndag


Oj har missat helt att blogga i helgen.... Så kan det vara ibland. Haft lite besök här i helgen av Ingela och Jan iaf, mkt trevligt. Blev paj och kaffe!

Igår blev jag surprisad av Amanda som hade ritat den snygga bilden nedan till mig. Såååå fin, ska få den nästa gång vi ses! 


Och idag har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och läst massor i vårdhandboken inför tentan om ca 5 veckor. Har aldrig någonsin tidigare börjat plugga så långt i förväg till en tenta och jag är egentligen en person som pluggar bättre och mer effektivt under tidspress men jag har inte riktigt möjlighet till det nu i och med att tentan är så stor och i och med att jag från nästa vecka har praktik parallellt med mitt tentaplugg. Men det är svårt att plugga effektivt när det är så långt kvar. Tips mottages tacksamt (nu kan man ju inte kommentera min blogg men ni som känner mig får gärna skicka iväg ett sms om ni har några tips). Måste få in skiten i huvudet typ nu.


Nu ska jag sova. Är ledig imorgon = ska fortsätta försöka komma framåt i pluggandet. Wish me luck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar