.

.

fredag 7 oktober 2016

Ridning


Ganska direkt efter jag hade bloggat imorse fick jag ett telefonsamtal av min mamma som var i Göteborg och frågade om jag ville åka med henne hem. Och eftersom vi skulle rida (jag, mamma, hennes arbetskompisar) klockan 15 och jag absolut inte ville missa det trots att jag jobbat natt (det var bestämt sen innan det blev bestämt att jag skulle jobba inatt) så tänkte jag att jag lika väl kunde åka med mamma hem och sova hos henne en stund och åka tillsammans med henne till stallet i Uddevalla, istället för att sova hemma, gå upp och köra trött till Uddevalla. Sagt och gjort - lite innan nio satt jag i bilen med mamma till Vargön. Sov hela bilresan och sen pallrade jag mig från bilen till sängen och sov en stund till, till kl 13 ungefär. Därefter gick jag upp, åt, och sen bar det av. Vi red och det var superkul, saknar det typ jämt! Så det var härligt även om jag var trött av att ha sovit fyra timmar. 


Ett par bilder från stallet.Såååå söt höst jag fick!!!


Efter ridningen tog jag en kaffe och sen åkte jag tillbaka hit till Gbg. Kvällen har spenderats med idol och att försöka håll mig vaken. Blir så fucked up dygnsrytm om jag hade lagt mig typ vid sex. Nu kollar jag lite serie och snart får jag äntligen sova. Ska sova så länge imorgon haha. Behöver det!


Trött tjej just nu japp 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar