.

.

fredag 28 oktober 2016

Praktik - dag 1 av 7.


Godmorgon på er! Är på väg mot praktiken för ett 7-16 pass. Och idag börjar det - sju dagars praktik på raken. Vet inte vem som kom på den tanken men det är bara att bita ihop och tänka att jag har det lugnare i slutet av praktikperioden. Blir sex stycken dagspass (idag t.om onsdag) och sen på torsdag nästa vecka blir det ett kvällspass. Har ingen aning om hur jag ska orka gå upp klockan fem sex dagar i sträck PLUS plugga och ha ett liv men jag ska definitivt göra mitt bästa. Nu kör vi....eller nått.

Idag fyller min fina vän och partner in crime Sevgi år också så vill tillägna henne ett grattis här i bloggen. Du är fantastisk varje dag och dessa tre åren på universitetet hade varit hemskt tråkiga utan dig! Grattis fina <3


Nu ska jag in och byta om.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar