.

.

tisdag 25 oktober 2016


Godmorgon. Om man nu kan kalla den god haha. Min sömn är helt åt helvete these days och jag kan räkna de senaste två nätternas sömntimmar på en hand. Vet inte riktigt varför men jag gissar att det är stressen som spelar ett spratt. Sjukt irriterande dock för man funkar ju liksom inte utan sömn när man ska praktisera, plugga, träna, ha ett liv. Skulle behöva en lösning på detta problem snarast.

Nu är jag iaf på väg till praktiken, 06.45-16 idag precis som igår och sen är jag ledig två dagar innan jag ska jobba helgen. Skönt kan man tycka men jag kommer behöva plugga så jäkla mkt så vet faktiskt inte om det är skönt. Skönt att kunna sova ut, ja (mitt problem är att somna, inte att sova när jag väl somnat) men utöver det är det väl inte två superroliga lediga dagar jag har att se fram emot =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar