.

.

måndag 29 december 2014

Alla dessa jävla papper.



Sitter med min älskade lilla Lexi i soffan och har precis skrivit ut massor av papper. jag skojar inte, det är verkligen sjukt mkt papper. har skrivit ut 16 häften nu om olika sjukdomar eller sjukdomsgrupper, säg att det är i snitt 7 sidor per häfte. Nä nu måste jag räkna dom, sidorna bara för jag blev nyfiken.....ja, nästan rätt hade jag, med 7 i snitt hade det blivit 112 men det blev 116 sidor. förstår ni? HUNDRASEXTON sidor skriva på Word med storlek 11. och detta är det vi sammanfattat som är det "viktigaste" från föreläsningarna, med andra ord är detta 116 sidor jag måste LÄRA mig.

vet ni vad det värsta är? mitt papper tog slut. så dessa 116 sidor mina vänner, är inte det enda jag ska lära mig. nej det är nämligen åtta häften till som jag INTE skrivit ut ännu (eftersom pappret tog slut). dessa åtta häften är liiiite tjockare och jag skulle gissa på att de snittar på 10-12 sidor någonting. kul....KUL. ja, tur att tentan är typ två och en halv vecka bort. jag har fortfarande chans att lära mig. om två och en halv vecka ska dessa sexton häften på 116 sidor plus ytterligare åtta häften sitta som smör. japp så är det bara. jag borde känna mig stressad men stressen har inte börjat riktigt än. jag hinner. tar tre häften om dagen bara så går det på åtta dagar. eller något. det löser sig. men jag måste sätta igång imorgon ordentligt. när jag har köpt mer papper till skrivaren....

nu ska jag nog lägga mig snart, får inte gjort mkt mer idag när mina papper är slut. är lite av ett kontrollfreak när det kommer till mina papper så allt måste vara utskrivet, ihophäftat till häften och sorterade i bokstavsordning innan jag kan börja plugga vilket de kommer vara först imorgon eftermiddag. Ozcar har nämligen lovat att köpa nya papper till mig på väg hem från jobbet imorgon så om han inte gör det....då jävlar! haha nej jag skojade, ska ändå in till stan med mamma och min bror som kommer runt två eller något så jag får väl köpa några också för säkerhets skull. sen kan allt papperarbete bli klart och pluggandet kan börja. tisdagen lär bli en pluggdag. jag är ledig, ozcar jobbar och det är kallt som satan ute. vad passar bättre än en inne-plugg-dag med världens bästa kisse? Så får det bli. På tisdag.

Nu däremot ska jag lägga mina färdigutskrivna papper i en mapp och sen sova så jag är pigg och förhoppningsvis ännu lite friskare när jag ska träffa mamma och Sean imorgon.

 Bjuder på en bild på mig och brorsan från julafton förra året bara för att det är lite juletider nu och jag inte har någon bra på oss från julafton i år. Grym jul hade jag i år btw, bästa julen i "vuxen ålder" måste jag nästan få säga. Roligt att ta med mig Lexi också, alla älskar henne. Och hon älskar alla. Men mest mig :) Nattinatti på er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar